مقالات

نکات طلایی در مورد کفسابی پله و پاگرد!

کفسابی پله و پاگرد چیست؟برای پاسخ به این سوال تا پایان با ما همراه باشید.

اگر بگوییم پاگرد و پله ها قلب تپنده ی یک ساختمان هستند بیراه نگفتیم،چرا که برای رفت و آمد و همچنین جا به جایی وسایل و اصلاً وصل کردن طبقات بهم اصلی ترین نقش را دارند ، درست است که امروزه آسانسور ها بیشتر وظیفه ی انتقال افراد در ساختمان را عهده دار شده اند اما باز هم پله ها و پاگردها نقشی پررنگ دارند، پس باید در حفظ آن ها کوشا باشیم چرا که در صورت خرابی و یا کثیفی ساختمان ما دچار مشکل اساسی می شود، اما اگر این مشکلات نیز به وجود آمد باز هم جای نگرانی نیست چرا که با انجام کفسابی پله و پاگرد این نقیصه حل خواهد شد.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد کفسابی پله و پاگرد با شما عزیزان گفتگو کنیم.

همانطور که در سطر های بالا اشاره کردیم  در صورت عدم توجه و رسیدگی  به پله و پاگرد ممکن است عواقب بسیار بد و جبران ‌ناپذیری را برای اهالی آن ساختمان داشته باشد فقط کافی ا‌ست تصور کنید شما در حال اثاث‌کشی هستید  و یک گاز بزرگ را دارید جا به‌ جا می‌کنیم، سطح پاگرد شما دچار نوسان شده یا شکستگی در یکی از پله‌ها به‌وجودآمده جای پای شما محکم نیست و این ناهمواری باعث می‌شود تا شما سر بخورید و خدای ‌نکرده آسیب بسیار جدی برای خودتان یا شی‌ء مذکور به وجود بیاورید پس باید به این قسمت توجه ویژه داشت از این ‌رو کفسابی پله و پاگرد اهمیت بسیار بالایی دارد این نوع کفسابی مانند ریشه و اصل خود کفسابی عمل کرده و نواقص پاگرد را به ‌صورت کامل برطرف میسازد.

در واقع همانند کفسابی شکستگی‌ها ناهمواری‌ها سطحی و یا کثیفی و جرم بسیار زیادی که به‌ خاطر رفت‌ و آمد فراوان بر روی پاگرد شما نشسته ‌است را از بین می‌برد و براق می‌کند، درست مثل روز اول که این ساختمان ساخته شده است.

این قسمت که جزء مشاعات ساختمان محسوب می‌شود دارای اهمیت فراوان است چرا که فقط کافیست در یک مهمانی که در منزل خود میگیرید ، مهمان شما از پله به جای آسانسور استفاده کند و کف پاگرد و یا پله ی شما هم سطح نیست و باعث بر هم خوردن تعادل مهمان شما میشود، حتی اگر اتفاق خاصی برای سلامتی مهمان نیفتد قطعا شرمندگی برای شما دارد و یا تصور کنید که سطح کف پله و پاگرد بسیار کثیف است و مهمان شما با این کثیفی روبه رو می شود قطعا این اتفاق باعث خجاالت می باشد.

پس کفسابی پله و پاگرد بسیار حائز اهمیت است.

روش انجام این کار نیز مانند کفسابی بوده و تفاوت چندان زیادی ندارد ولی باید توسط یک تیم کاملاً حرفه‌ای انجام شود چرا که در صورت حرفه‌ای نبودن ممکن است خسارت‌های بیشتری به سازه وارد شود و یا نقاطی جا بمانند یا کیفیت خروجی کار آن ‌چنان ‌که باید و شاید نباشد .

کفسابی پله و پاگرد کاملا شبیه به هم بوده و تفاوت چندانی نداد و در واقع همچون دانه های تسبیح به یکدیگر متصل میباشند.

و سوال مهم این است که چه زمانی باید برای  کفسابی راه‌ پله ‌ها و پاگرد ها  اقدام کرد ؟

جواب این سوال کاملاً واضح است . شما زمانی نیاز به عملیات کفسابی پله و پاگرد دارید که به دلال استفاده از شوینده های غیر استاندارد باعث خوردگی سنگ و سطح کف شده  اید و ایجاد نا هم سطحی کرده اید و یا وسیله ای با افتادن و یا ضربه زدن به سطح باعث این نا هم سطحی و نا همواری شده است و یا به علت کثیفی هایی که معمولا به خاطر گذاشتن اشغال در راه پله و یا عدم توجه به نظامت باعث کثیفی سطح گشته اید.

در این زمان ها شما باید از کفسابی پله و پاگرد استفاده بنمایید.

پس تا این ‌جا متوجه شدیم که از ویژگی‌های کفسابی این است که می‌تواند علاوه‌ بر برطرف کردن نواقص، سطح راه‌پله  و پاگرد ‌های شما را براق و زیبا کند و به‌ دور از هرگونه آلودگی و جرم می‌کند که این خصیصه این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد یعنی خیلی وقت ها  سفارش‌هایی که به مجموعه‌های مختلف کفسابی داده می‌شود به‌ خاطر تمیز کردن و زیبا سازی راه‌پله‌ها و پاگرد ها  یا سطح کف ساختمان است .

این خدمت درطول گذر سال‌ها دچار تغییرات بسیار زیاد و کلی شده در واقع فرایند اولیه کفسابی پله‌ها با سنباده های دستی و قدیمی بود چراکه دستگاه‌ها و تکنولوژی امروزی وجود نداشت اما به‌مرور زمان و با پیشرفت علم این صنعت نیز دچار تغییرات کلی شد و دستگاه‌های حرفه‌ای که با دقت بیشتر و همچنین تمیزی بالاتر و البته مدت‌زمان کمتر به کمک کف ساب ها آمدند که تحول عظیمی در این صنعت محسوب می‌شود

در صورتی که شما عزیزان نیازمند انجام خدمت کفسابی پله و پاگرد برای ساختمان اداری و یا مسکونی خود هستید می توانید با رفتن به صفحه ی اول سایت و مراجعه به قسمت تماس با ما از طریق راه های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته شده با متخصصین و مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید و ضمن مشاوره رایگان قبل از خرید بهترین نوع خدمت را برای ساختمان خود دریافت نمایید .

مجموعه بزرگ ایران کفساب آماده عقد قرار دادبا مجتمع های اداری ،تجاری، مسکونی و … را دارد، خدمت به شما افتخار مجموعه ما محسوب می شود.

نکته مهم: ارائه قیمت نهایی بعد از دیدن اندازه کف و نوع دستگاه مورد نیاز در پروژه و برخی المان های دیگر توسط متخصص کفساب به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

در نظر داشته باشید کار کفسابی پله و پاگرد بسیار امر تخصصی است و در صورت نداشتن مهارت کافی توسط فرد کفساب ممکن است خرابی و خسارات به ساختمان شما وارد شود پس با حرفه ای ها کار کنید تا از این بابت خیالتان راحت و آسوده باشد.

زیبایی محیط زندگی شما حق شما عزیزان است و این امر تخصص ماست.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *